Hellooo from San Diego, - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Kareshma Misier - WaarBenJij.nu Hellooo from San Diego, - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Kareshma Misier - WaarBenJij.nu

Hellooo from San Diego,

Blijf op de hoogte en volg Kareshma

15 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Het is alweer drie weken geleden dat ik met de meeste van jullie genoot van een drankje, een dansje, een knuffel, een lach en met sommige zelfs wat afscheidstraantjes heb gelaten.

In het kort snel mijn drie weekjes uitgelegd het begon allemaal met een oriëntatie week in New York. Maandag middag kwamen we aan op het JFK airport ( ik vloog samen met Joyce een ander meisje uit Nederland) toen moesten we helaas het mooie New York verlaten om naar een dorpje te gaan genaamd Tarrytown 30 min van NewYork ik dacht echt neeeeeeeeeee whyyyy??? Haha dus in het hotel aangekomen te zijn hoorden we dat erin totaal nog 150 andere meiden verwacht werden from all over the world.. Te gek voor woorden zoveel meiden bij elkaar, die allemaal precies hetzelfde aan het doen waren, wat jij aan het doen bent. Ver weg van je oude vertrouwde omgeving, om met vreemden te gaan wonen in een vreemd land. In je jongere jaren wordt je jarenlang verteld praat niet met vreemden, en hier zijn we dan in een vreemd land, woonachtig met vreemden te bizar haha. Ik deelde een kamer met 2 andere meiden, Sandra uit Polen en Roni uit Israël, hun wonen nu ook in San Diego en de andere 148 meiden zitten in heel Amerika voornamelijk de koude plekken :P mij niet gezien!!

We hebben een 4 daagse training gehad met onder andere de gewoontes van een Amerikaan, wat te doen in een noodsituatie maar ook wat niet te doen. Serieus heel leerzaam. Dinsdag middag hebben we een New York city bustour gedaan. Doordat het verkeer super hectisch was zijn we meer in de bus geweest, maar het was alsnog super leuk. We zijn naar het Rockefeller centre geweest, Empire state building en de Statue of Liberty. Woensdag avond ben ik met drie andere meiden zelf met de trein naar New York gegaan. Want ik had afgesproken om Dolshe te ontmoeten, super leuke avond gehad. Donderdag was het dan zo ver iedereen ging naar haar eigen hostfamily, Roni en ik vlogen samen dus dat was superleuk.

Nu komt het grappige van heel het verhaal, nadat ik 2,5 jaar alleen gewoond had in Amsterdam in mijn zee containertje. Woon ik nu in een super groot huis met 3 auto’s, 3 kinderen, een single moeder, 3 honden, 2 katten, 2 vogels, een konijn, een slang en een paard. (die btw gestald is in de manage) Te bizarrr heel anders het is leuk, maar ook weer heel vreemd. Dit is pas mijn 2e officiële week dat ik aan het werk ben. Met de kinderen gaat het heel goed de twee oudste Erik en Ellie zijn erg op zichzelf en de jongste Adam is heel erg gehecht aan zijn moeder. Dus het is nog best wel lastig om met hem een band te creëren, maar dat heeft tijd nodig. Mijn grootste taken zijn het brengen-en ophalen van school, koken, boodschappen doen en schoonmaken. Ik neem met Adam dagelijks zijn huiswerk door, want hij heeft moeite met schrijven en lezen. Ik zie nu al verbetering en daar ben ik al heel trots op! 

Ik ga hier nu veel met twee andere au pairs om Roni en Cleo ( uit New Zealand), heb echt een super tijd in San Diego het is hier zo mooi en elke dag weer zie ik de zon en de palmbomen en geniet ik steeds meer. BTW: Ik ga dit weekend naar Los Angeles naar Universal Studios , Halloween horror nights en weet nu al dat ik ga huilen van bangheid hahah maar de ervaring is het allerbelangrijkst, want zoiets kan je nergens anders in de wereld meemaken. So there we go muahauha!!
Ik ga proberen om jullie vaker op de hoogte te houden!
See ya xx


En voor mijn adres, stuur mij maar een berichtje want kaartjes, foto’s, etc. alles wat je mag opsturen is welkom! =D

  • 15 Oktober 2014 - 09:55

    Sarie:

    Superleuk verslag chick! En wat een verandering idd van je zeecontainertje naar deze villa! And who needs 3 cars by her own hahaha? Al die diertjes sounds like heaven to me! Een grote gezelligheid volgens mij. Leuk dat het met die twee oudste al zo goed gaat en de band met de kleinste komt zeker nog wel! Heeel veel plezier en sterkte met Halloweennight en daarna wil ik skypen!!! xxxxxx

  • 15 Oktober 2014 - 18:19

    Esmee:

    Zo leuk om te lezen mop! Je hebt al superveel gedaan, zo leuk!!
    Echt onvoorstelbaar dat je daar nu woont, in een superdikke villa en gewoon een second mommy bent voor die kids! Lijkt wel uit een film haha.
    Lekker genieten schat en niet te hard gillen bij de Horrornight ;)
    Ik kijk uit naar je volgende story!
    Dikke kus vanuit koud Nederland! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 December 2014

Mahalo Oaha,

20 November 2014

Alohaaaa,

03 November 2014

American dream goes on,

31 Oktober 2014

Rematch?! Happy Halloween

15 Oktober 2014

Hellooo from San Diego,
Kareshma

Halloooo, Hier kan iedereen die geen facebook heeft of de mensen die geen Engels kunnen, bij houden wat ik allemaal aan het doen ben in het prachtige California...!

Actief sinds 15 Okt. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 2552

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: