Mahalo Oaha, - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Kareshma Misier - WaarBenJij.nu Mahalo Oaha, - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Kareshma Misier - WaarBenJij.nu

Mahalo Oaha,

Blijf op de hoogte en volg Kareshma

08 December 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Bedankt Honolulu in het Hawaii’s ik ben alweer een week terug. Heb nu weer tijd om te bloggen, dus hier mijn verhaal over mijn vakantie daar. Het gedeelte waar wij verbleven was in Waikiki, dat gedeelte is heel erg gerenoveerd en er zijn alleen maar Amerikanen en Aziaten te zien daar kwam ik niet voor haha. Als je dus daar bent moet je ook echt een auto huren en heel het eiland doorrijden ben je ongeveer 3 uur mee bezig. Dat hadden wij twee keer gedaan super cool. Dan zie je ook pas echt de prachtige stukken waar onder andere; Jurrasic Park, 50 first dates en nog vele andere films opgenomen zijn. Telkens als je naar een film kijkt en je ziet een stuk paradijs en je denkt echt bij jezelf waauw bestaat dat echt jupp Hawaii heeft het echt, en stel je eens voor de andere eilanden zijn nog mooier heb ik gehoord. In ieder geval heb ik mij vermaakt daar, ik heb een hike gedaan op de Diamond head, ben naar Pearl Harbor (vandaag 73 jaar geleden) geweest, gesnorkeld, Polynesian Culture center en op het strand gelegen uiteraard. Hellemaal ontspannen!

Afgelopen week heb ik mijn Californische rijbewijs gehaald en voor het eerst 3 dagen achter elkaar regen gehad, meteen depri haha sorry maar ben het gewoon echt niet meer gewend! Het is gelukkig ook alweer voorbij. Wat je we echt merkt is dat de dagen super kort worden, dat de zon rond 11 uur doorkomt en rond 4 uur alweer verdwijnt. Dringt nog steeds niet tot mij door dat het december is, je ziet hier de kerstlampjes in de palmbomen en het enige wat ik denk is yeahh right we moeten nog minstens een paar maanden voordat het jaar voorbij is. Ik denk gewoon echt dat het augustus is ofzo.

Wij hebben trouwens echt een gigantische kerstboom zal snel een foto maken! Onze hostparents hebben ons uitgenodigd om kerstochtend/middag met hun door te brengen en vanaf 26 december tot 4 januari heb ik weer vakantie. Ik heb alleen nog geen flauw idee wat ik moet gaan doen, heb zowat al mijn geld net uitgegeven en vakantie nummer 2 staat om de hoek -_-‘ ( bummer). Mijn enige wens is voor hier is dat ik het met mijn dude Marijke kan doorbrengen. Zit hier al 3 maanden in dezelfde staat en we hebben elkaar nog geen eens gezien! Maar hopelijk komt dat goed.

Weet zo niks meer te vertellen voor nu, ben moe haha that’s it, het is hier nu 22.06 en ik moet weer op om 5.30 elke maandag en woensdag trouwens, dus ik zet nog even een serie op en dan ga ik zo slapen! How to get away with murder, nieuwe verslaving goede serie, you should try it!

Love, Kareshma xoxoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 December 2014

Mahalo Oaha,

20 November 2014

Alohaaaa,

03 November 2014

American dream goes on,

31 Oktober 2014

Rematch?! Happy Halloween

15 Oktober 2014

Hellooo from San Diego,
Kareshma

Halloooo, Hier kan iedereen die geen facebook heeft of de mensen die geen Engels kunnen, bij houden wat ik allemaal aan het doen ben in het prachtige California...!

Actief sinds 15 Okt. 2014
Verslag gelezen: 959
Totaal aantal bezoekers 2555

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: