Rematch?! Happy Halloween - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Kareshma Misier - WaarBenJij.nu Rematch?! Happy Halloween - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Kareshma Misier - WaarBenJij.nu

Rematch?! Happy Halloween

Blijf op de hoogte en volg Kareshma

31 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik ben weg bij de hostfamilie waar ik bij begon. Op het begin dacht ik al eigenlijk dat het daar niet ging werken, vandaar eigenlijk ook de naam van deze blog lost in paradise zo voelde ik me op het begin al. Vandaar dat jullie ook niet zo heel veel van mij hoorde. Maar op een optimistische manier dacht ik dat ik er wel het een en ander zou kunnen veranderen. Maar dat gebeurde niet, iedereen heeft zijn/haar eigen manier van leven en ik heb in die 4 weken gezien dat hun manier niet matchde met mijn manier van leven. Eigenlijk zou ik daar blijven tot dat ik een andere familie zou vinden. Maar de relatie tussen ons was verbroken dat merkte je en dat het heel awkward was. Dus nu woon ik tijdelijk bij een vriendin.

Met mij zelf gaat het nu echt een stuk beter, zwaar opgelucht dat ik daar weg ben. Maar nu is het alleen nog de vraag kan ik in California blijven???!!! Ik heb een sollicitatie gehad en ik denk dat ik begin volgende week hoor hoe ofwat als het een ja is kan ik hier blijven. Als dat niet doorgaat betekent het waarschijnlijk dat ik richting Washington, Virginia of Seattle ga! Waar ik eerlijk gezegd echt geen behoefte aan heb, omdat ik nu al hellemaal gewend aan de warmte :$
En zoals bij jullie begint daar ook de winter iewlll , I know sorry I am spoiled right now!

Om het even over iets anders te hebben vandaag is het Halloween, mijn eerste Halloween in life and in the States geweldig! Ik ga zo naar een andere vriendin om ons alzovast voor te bereiden , ik heb blauwe lenzen gehaald en een engel kostuum gekocht waar ik bloed op ga smeren, half engel en half demon! En we gaan zelf gekke wonden maken. En morgen gaan we mee helpen op een Halloween party van een haar hostkindje. Dus het wordt weer volledig ontspannen dit weekend en dan laat ik jullie volgende week meer weten, about what’s going on? En wat mijn volgende bestemming wordt en als het allemaal tegenzit kom ik misschien zelfst weer terug naar NL! 

Mijn mobiele nummer voor nu is +1 858 790 2271

Xx Kareshma , every little thing is gonna be allright!